Reklamacje i zwroty
PP Fasteners ma obowiązek dostarczyć Klientowi, będącemu konsumentem, towar zgodny z zawartą umową sprzedaży i odpowiada wobec niego z tytułu niezgodności towaru z umową.
Jeśli otrzymany przez Państwa towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem, co zostanie stwierdzone w ciągu roku od jego dostarczenia, prosimy o zgłoszenie tej niezgodności i odesłanie towaru na nasz adres:
P&P FASTENERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Zakładników 93B
98-200 Sieradz, Polska
W zgłoszeniu prosimy podać dane kontaktowe umożliwiające kontakt z Państwem w ramach procesu reklamacji, a także załączyć dokumenty lub podać dane umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon, faktura, numer zamówienia, inne). Załączenie paragonu lub faktury nie jest obowiązkowe, ale jest sugerowane, ponieważ zazwyczaj przyspiesza proces reklamacji.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie, mailowo lub SMS-em.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w naszym Regulaminie.
PP Fasteners nie udziela gwarancji na sprzedawane towary.